Přežít Kladno

V neděli odpoledne s velkou nechutí maluju kuchyň a místo toho abych se soustředil kudy táhnout štětec, spíš přemýšlim nad kravinama. A mam to! Pojedem  survive (přežít) závod dvojic ”Přežít Kladno” . Hned volám Markovi, že nás jdu přihlásit… !! Po kliknutí na obrázek se dostanete do galerie  !! Přežít Kladno 2013 Přežít Kladno: jde o...

!! Ukradeno !!

Bohužel už po druhé v jednom měsící nás okradli. Tentokrát byla zráta větší…. šmejdi Ukradený platák Po kliknutí na obrázek se dostanete do galerie ukradli podvalnik Kroger Felix 2500 kg. Ze čtvrtka na pátek (27-28. října 2011). Stál v Dejvicích před výzkumným ústavem. Zapřaženej byl za červeným tranzitem. Zámek ustříhli a odtahli. Těhle...

Vyskov – sraz autobusů v leteckém muzeu

Většina z nás má auto. Někteří maj aut dokonce víc. Ale mí “divný”  kamarádi maj dokonce autobusy, nákladaky, vlaky, letadla a různý další pohybovadla. Všechny tyhle stroje jsou staršího data a na silnice vyjedou jen ve slavnostní okamžiky a tohle byl jeden z nich. !! Kliknutím na malou fotku se dostanete do galerie !! vyskov Cesta začala po 5h ráno na...

Destrukční derby III.

Tak jsme měli zase Vánoce, Krtek od někoho sehnal favorita.   Derby III Tentokrát jsme navštívili polňačky za motokrosovou tratí v uzvařeném areálu . Cesty zde jsou relativně rychlé, plné nervosní a místy porostlé trávou, na které to pěkně podkluzovalo. Jak se ukázalo zlatý český ručičky, dělají odolná auta. Sice jsem byl nuceni demontovali...

Destrukční derby II.

Tentokrát se mi povedlo získat Favorita a tak mohlo začít další kolo ničení. Chtěli jsme změnu, proto jsme se rozhodli, že budeme jezdit na asfaltové trati mezi pneumatikami.     Derby II Vždycky jsem kravil jen v terénu s ofroudem, ale nikdy jsem to nezkoušel s osobákem na pevném podkladu. Zkušenost to pro mě byla velice poučná. Měl jsem možnost si...

Mikulášské klouzání

Na úterním plavání jsme se náhodou potkali s Tomášem Zdrubeckým a jelikož napadla hromada sněhu, řeč se rychle stočila k plánovanému klouzání. Výsledkem bylo, že se sejdeme v neděli na motokárové dráze v Rozdělově. FOTKY….. tady VIDEO….. tady Jako tradične celou akci oraganozoval Auto Moto Klub sport Kladno (AMK sport Kladno) Přijíždíme kolem deváté a...

Aja traktorista

Po dlouhé době jsem se nechal přemluvit na víkend strávený většinou na kole. Cílem byla návštěva Hrocha v Otročíně. Aby jsme Hrocha jen nevyžírali a nevyužívali na spani rozhodli jsme se mu pomoct. Nejdřív jsme mu rozebrali sekačku do prvočinitele a po tom co jsem ji čistě náhodně složili jsem mu chtěli i posekat louku. Nejdřív to zkoušel Ferda s Radkem. Druhý...

Destrukčni derby

Už nějakou dobu jsme s Markem plánovali odtah jeho starého auta do šrotu. Auto bylo pojizdný a tak vybízelo k poslednímu svezení. Nakonec jsme se domluvili i s dalšími kamarády na zrušení auta v Bývalém Vojenském Prostoru Bratronice. Video zde Fotogalerie se rozevře po rozkliknuti obrázku demolicni derby   V sobotu ráno jsme Sviště (markovo auto)...

Cesty ze školy

Poslední dobou nebyl moc čas na ofroudění, tak si spravuju náladu aspoň cestou ze školy. Fotky Všechny fotky jsou mezi “Hnojárnou” a mím domovem. Občas jsem to jel s Myšákem, občas na motorce a sem tam jsem jel s kamarádem Krtekm. Největší dobrodružství to bylo asi když se pokoušel Krtek projet mojí oblíbenou zkratku stařičkým Pasátem. Musím říct, že bojoval...

Fichtl cup 2010

Fichtl jinýmí slovy je Jawa 20 nebo taky pionýr, dachtl, fekál, pincek a spousta dalších. A jak název napovídá, jedná se o závody na upravených pionýrech. Fotky…….Tady Video…….Tady Všechno začalo v podstatě náhodně. Jednou večer projíždím stránku Motorkari.cz a všimnu si netradičního závodu. Hned píšu Honzovi o týhle akci. Je to zarytej fichtlař……...