Přežít Kladno

V neděli odpoledne s velkou nechutí maluju kuchyň a místo toho abych se soustředil kudy táhnout štětec, spíš přemýšlim nad kravinama. A mam to! Pojedem  survive (přežít) závod dvojic ”Přežít Kladno” . Hned volám Markovi, že nás jdu přihlásit…

!! Po kliknutí na obrázek se dostanete do galerie  !!

Přežít Kladno: jde o cyklistický závod v okolí Kladna. Jede se podle mapy, v které jsou označeny jednotlivé úkoly. U každého úkolu se musí zastavit a splnit ho.

O tři týdny později stojíme na startu. Oproti předchozím línejm letum máme dokonce i něco na kolech najeto. Brousíme si zuby na dobrý umístění :-)  Dostaneme orientační mapu, seznam úkolů a vyrážíme…

Jedeme jako draci a k prvnímu úkolu přijíždíme ve vysokém tempu. Úkol: s kolem přelézt po laně přes jezírko. Marek se toho ujímá. Má s tím pěkně velké problémy, ale zvládá to. Valíme dál. Orientace nám jde pěkne. Další úkol je běh přes pneumatiky. To bylo porvé, co jsem proskakoval pneu od traktoru šipkou…šlo to:-) Tady nás, ale štěstí opouští. Ztrácíme skoro půl hodiny blouděním k dalšímu bodu. Ke všemu Marek prořízl kolo. Vše jsme dokázali vyřešit  a pokračujeme.

Další: úkoly:

- na obrněném nákladáku: otočit věží a zamířit

- najít indicii a rozluštit kde je cíl( psáno v morseovce)

- lezení  na lezecké stěně

- skládání stavebnice

- přeložení řeckých číslic a sestavení slova

- jízda na vozíčku pro postižené přes skeatovou trat

- příprava hasičského útoku ( zapojit hadice, rozvinout a zase vše zabalit)

- rozstříhat pohled tak, aby s ním dokázal prolézt člověk

Když jsme dorazili k poslednímu našemu úkolu (příprava hasičského útoku) už jsem mlel z posledního. Ke všemu jsem tuto činnost nikdy neviděl ani v televizi. Tak jsem s tím pořádně zápasil. Povedlo se. Jedeme dál. Dojíždíme dvojici před náma a Marek mě hecuje ať je jěště předjedeme. Jdu na to. Chvílema se mi už točí hlava, ale nepřestávám šlapat. V kopci je předjíždíme! Na rovině si zkouším odpočinout a přestanu šlapat. Kupodivu svaly na to vůbec nereagujou a jsou pořád zatnutý. Kašlu na ně, at si stávkujou a šlapu dál. Odpočívat nemá cenu:-)

Konečně cíl! Jsem úplně hotovej. Dostává se do mě zimnice a je mi pěkně blbě. Přežil jsem a v zimě jedeme zas!!

Jo a náš výsledek? Strašná ostuda, o které se nemluví….. (11.místo)

Děkujeme moc organizátorům za hezké závody http://www.prezitkladno.cz/